C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Ingenting egentligen

Publicerad 2011-03-13 13:10:51 i Allmänt,

Igår var jag och ett gäng på  Boda borg, vilket syns på mina ben idag, då de är fulla av blåmärken. Jag kan ärligt säga att det gick sådär med banorna. Det gick mycket bättre när jag var där sist. :) Men kul hade vi, och det är ju huvudsaken. Vi hade lite planer på att gå ut på kvällen men vi kom inte tillbaka till Örebro förrän klockan halv åtta och alla var ganska slitna så det slutade med soffhäng framför melodifestiovalen hemma hos mig istället.
Idag är det söndag och jag behöver plugga lite så någon timme får det bli. Sedan har jag tänkt hinna med ett träningspass och en sväng ut till Marieberg och se om jag hittar några nya kläder :)
Sist men inte minst måste jag tala om hur mycket jag saknar Anna, Hanna, Anna och Susanna! (Stor variation på namn här :P) Har inte träffat någon av er på för lång tid och det känns nu.(BMB gills inte Hanna ;)) Bara så ni vet så saknar jag er sjukt mycket. Jag hoppas någon av er har tid nästa gång jag kommer hem :)

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2011-03-13 13:48:54

ja de gör de :) vitt med röda dörrar

Postat av: anna

Publicerad 2011-03-13 16:40:13

Naw, saknar dig också ska du veta!! Måste verkligen ses när du kommer hem. Mycket catching up nu ju :D

Postat av: anna

Publicerad 2011-03-13 18:28:20

ja nicke borg var riktigt bra! :)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-03-13 21:06:10

Du är saknad här också kan jag lova dig. Att bo i Öret är ju inte bra, Grums is the shit! ;) Är det bestämt att du kommer hem denna helgen? Hör av dig om du får tid att ses en sväng, förstår att det är många du vill hinna med att träffa! Men någon timme vore ju inte fel eller så iaf :)

(haha ja, stor variation på namn måste jag säga ;P)

Puss o kram!

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-03-14 20:43:33

Saknar dej också!! Vill ha hem dig! Men vi ses nästa gång du kommer hit... Såklart :)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-03-15 17:02:55

vi vet inte riktigt.. de finns ju inte så mycket tomter + att den får inte va för dyr för då blir allt för dyrt.. svårt detta :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela