C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

här kommer jag..

Publicerad 2011-01-11 19:52:42 i Allmänt,

Håll i hatten här kommer en uppdatering från min sida. Jag sitter nu och kalasar på min spenatsoppa som jag har kokat samtidigt som jag tittar på halv åtta hos mig. Funderar starkt på att anmäla mig så fler får ta del av mina kökskunskaper..

Däremot slog jag till och anmälde pappa till "Vem vet mest", ni vet min favoritprogram. Jag vet inte hur svårt det är att komma med men han sa att han aldrig skulle ställa upp ialf. Jag återkommer med uppdatering om hur detta fortlöper.

På tal om mina talanger, idag har jag haft redovisning igen och det är jag ju rätt grym på.. Skönt nu när det är klart. Nu ska jag krama ur det sista av denna kursen under veckan och avsluta kurserna på fredag med en tenta mellan kvarti fyra och kvart i åtta. Det är ju synd att göra något kul en fredagkväll.

Jag har varit hemma hos mami och papi en hel del på sista tiden och det har varit väldigt mysigt.

Nu ska jag även dela med mig av en ny upplevelse som jag har varit med om. Jag skulle köra in mamma till stan för hon skulle på ett möte som skulle ta några timmar så då kära vänner slog jag till och gick och fikade själv i Karlstad city. Det har jag aldrig gjort förut och det kändes inte så fel. JAg hade med mig alla mina ekonomiböcker som sällskap. Men jag gick ialf till Café Royal för att slippa stöta på någon jag känner. Så det var jag och stans alla fina damer.

Idag har jag kostat på mig en ny plattång, min gamla har gett upp efter 6 år av trogen tjänst. Det är bara en av plattorna som fungerar men det är inte konstigt att den har lagt av efter allt den har fått utstå..



New York!
Jag är ressugen!!
Thailand någon?

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-01-11 21:08:03

hehe fränt! hoppas han kommer med.. kul det skulle va :D kul med update också, mer av det ;D

Postat av: Susanna

Publicerad 2011-01-11 22:48:40

Haha härligt! Jag spara min tenta tills på lördag nästa vecka mellan 14.30 till 19.30.

Skönt att höra att du mår bra! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela