C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Thétime

Publicerad 2011-01-13 20:39:21 i Allmänt,

Efter att ha varit utan te i två dagarna nu har jag äntligen köpt mig nytt. Det kanske inte låter så farligt för er men en kväll utan en kopp te i soffan är ingen bra kväll för mig. Ska nog inhandla den där fina tekoppen jag såg hemma på Noll54. Nu ska jag mysa ner mig i soffan med en kopp och kanske en ruta choklad till.. Jag undrar vad PT-David tycker om den där chokladen.. :P
Imorgon är det ju tenta som nämndes i tidigare inlägg, och efter det är det FEST! Premiärhelg på kåren. Alla nollor har ju anlänt nu (YES jag har blivit så stor så att jag nu titulerar mig som en ettapladdare) så det kommer nog bli riktigt mycket folk. Kanske läge att slå till på en tvådagars denna helgen om jag orkar med det. Undrar vad PT:n säger om det?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela