C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

En helg i Örebro

Publicerad 2011-01-16 19:59:49 i Allmänt,

Passar på att slänga upp ett inlägg när jag sitter och väntar på att solsidan ska börja.
Var slutade vi sist? Jo, tentan ja.. Den gick nog bra tror jag. Måste ha lyckats skrapat ihop till ett G men alla håller på och tjatar om hur svår den var och jag vet inte om jag tyckte det.. Så jag är lite orolig att jag typ har fattat fel på varje fråga, eller så är det helt enkelt så att jag är väldigt bright.. ;) Det återstår att se när resultatet kommer. Efter tentan var det bara att skynda hem och göra sig i ordning för att dra på tentafest.
Vaknade upp relativt tidigt på lördagen och dega lite under dagens första timmar innan jag skyndade ner till stan för att hinna till systembolaget. Tog en tur förbi MQ där jag köpte mig en klänning och en tunika. Klockan fyra mötte jag upp Malin på Java för en fika. Hade inte träffat henne på länge så det var himla kul att ses. Vi bestämde att vi ska gå och käka suschi snart :) Jag var hemma igen vid halv sju och då var det bara att återigen hoppa i partykläderna och bege sig tillbaka in till stan. Efter lite missförstånd med bussen (Skräll att det blir det när jag ska åka) så kom vi fram till förfesten. Det var trevligt, och kul med lite nya ansikten i form av två av årets nollegrupper. Festen fortsatte sedan på Satin där vi dansade loss innan det var dags att bege sig hemåt. JAg och Linnea måste dock ha lyckats fånga Örebros dyraste taxi men det var det värt då!!
Nej nu börjar det!! :D

Kommentarer

Postat av: Hanna a

Publicerad 2011-01-16 21:56:10

Ja det var helt ok. Gissa vem jag såg där då.. "Michale Jackson" :P HAHA!



Ja men om jag ska vara kvar där kan det nog vara en bra idé. Fyfan för det där bussåkandet och dåliga tider... Ska undersöka blocket lite får vi se vad jag kan skrapa ihop ;D

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-18 14:22:20

Tycker det varit lite mycket choklad och festande för Camilla ett tag nu. Tror du har hamnat i dåligt sällskap. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela