C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

26 januari

Publicerad 2011-01-26 15:25:41 i Allmänt,

Det blev ingen sushi igår, vet inte om jag nämnde att jag skulle iväg och testa det men Malin har blivit sjuk stackaren så vi får skjuta upp det, får se om hon är bättre imorgon eller om vi får ta det nästa vecka. Men jag slog på stort och lagade köttfärslimpa i min ensamhet istället och det var riktigt gott :)
Har ägnat denna dag åt att plugga och tänkte så göra i ungefär en och en halv timme till innan jag ska bege mig ner till Svettis och köra ett boxpass tillsammans med Linnea. Ska bli himla kul! Det var nog i våras jag körde det sist på Sats.
Nu blir det lite mat innan jag fortsätter men microekonomin, försök att inte vara för avundsjuka på att jag får ha det såhär skoj :)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-01-26 15:41:09

Jo lite avundsjuk blir jag nog ändå :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela