C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Nytt i garderoben

Publicerad 2011-02-14 22:03:42 i Allmänt,

För ett tag sen såg jag en jätte söt tubtopp på H&M men jag köpte den inte. Men sen kunde jag inte sluta tänka på den så jag begav mig till Bergvik för att köpa den, men där fanns den bara i storlek 44 och 46. Inte tänkte jag ge upp utan gav mig iväg in till centrum men fanns den där, ja det gjorde den, i storlek 44 och 46!!!
MEn som tur var fanns den att beställa på H&M:s hemsida så nu är den lilla godbiten på g hem till mig. :) Kommer bli skit snygg till sommaren.

 

 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-02-15 00:20:46

Ja, bara gör så det drar ännu mer i min shoppingtarm du.. gör det! ;P hehe.. jättesöt var den ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-02-15 10:57:53

Den där toppen har Marre pratat en del om också :) Tror hon köpte den när vi var i stan i lördags. Fin är den :D

Postat av: Susanna

Publicerad 2011-02-16 16:02:56

Är det här jag ska svara på din kommentar? :P

Hur får man in en sån där fin bild som du har? Kan man skriva en liten presentation under? Hur?

Synd att du inte kunde vara med idag :( Men jag tycker att vi satsar på den 26e! Ser ut som att jag kan då! :D Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2011-02-16 20:30:14

Aa det kommer nog en liten update snart igen ;) Du har varit bättre på uppdateringen iaf. Det är bra :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela