C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Kylen

Publicerad 2011-02-09 23:59:00 i Allmänt,

Jag vill bara uppdatera er lite snabbt om att mitt kylskåp inte alls är trasigt, det var falskt alarm.. Jag gjorde en lite test där jag drog upp kylan till Max innan jag gick på spinning och när jag kom tillbaka 1,5 timme senare hade pannkakssmeten som jag ställde in innan jag gick på träningen halvt frusit.. Så det är absolut inget fel på det kylskåpet :D Ställde ner kylan och nu tickar det och går som det ska.. Så nu har vi rett ut det! :)

Kommentarer

Postat av: Hanabanan

Publicerad 2011-02-11 18:13:06

Haha, stackars våra kroppar.. Dom kommer få en chock i så öppet vatten efter att ha vart bland vass så länge :P



Skönt att kylskåpet funkar, jag gjorde samma sak som du i Markaryd, efter en dag hade grönsakerna frusit :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela