C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Krasslig

Publicerad 2011-02-28 22:01:28 i Allmänt,

I morse när jag skulle åka tillbaka till Öret kände jag mig lite allmänt ledsen och nere, jag vet inte vad det berodde på men det jag ville bara stanna hemma. Det är väl bara så att ibland kan man känna sig lite down.
Jag hann precis i tid till min föreläsning och jag kände mig fortfarande hängig hela tiden så när jag pratade med mamma sa hon till mig att jag skulle handla hem lite grejer ifall jag blev sjuk, såndär saker man kan tänka sig vara sugen på om man är sjuk, typ  coca cola, frukt och yoghurt :P Eftersom jag inte har någon här som kan ta hand om mig... :P Jag känner mig fortfarande hängig så jag ska snart krypa i säng och hoppas på att jag mår bättre imorgon.
Jag måste komma ikapp med lite plugg imorgon så jag hinner inte riktigt med att vara sjuk. Men det löser sig.
Take care!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-02-28 22:34:30

Skicka en snuskis med posten kanske? ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-02-28 22:35:22

Skicka en snuskis med posten kanske? ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-03-01 01:43:42

Usch då hoppas du slipper bli sjuk!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela