C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Grottmänniska

Publicerad 2011-02-17 17:51:46 i Allmänt,

Som jag skrev tidigare har jag tenta imorgon vilket innebär tentavecka med nästan bara plugg på dagarna. Detta har resulterat i att jag har suttit i mysbyxor och t-shirt hela dagarna med håret i en kunt på huvudet och sett allmänt sliten ut.

MEN, nu har jag lagt ner plugget! Jag har duschat (Okej, det  har jag ju självklart gjort under veckan också), gjort en hårinpackning, målat mina naglar och noppat mina ögonbryn som såg ut som de höll på att växa ihop till ett, INTE OKEJ! Nu ska jag även lägga en ansiktsmask så ska ni se att det blir folk av mig igen också. Tentan är ju som sagt imorgon och det måste jag kunna visa mig ute igen men nu börjar det ordna upp sig. Jag har t om lagt fram kläder tills imorgon så jag är fit for fight att möta dagen.

Nu är det bara att hoppas på att jag klarar den där jäkla tentan också.

Jag har även lite beslutsångest om jag ska åka hem imorgon eller på söndag. Grabbarna i min klass ska ha slutspelsfest för sitt fotbollslag imorgon och efter det var det drinkbord bokat på Satin, och det skulle vara kul att vara med på, alltså inte drikbordet utan festen :P Samtidigt kan det ju vara kul att komma hem och träffa broder. Jag får överlägga med mig själv ett tag till .

 

 

 

 



Kommentarer

Postat av: Hanna a

Publicerad 2011-02-17 23:20:52

Hahaha... Skön bild.. Jag kan riktigt se dej där hemma supersliten, gött de :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela