C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Friday night

Publicerad 2011-02-04 23:04:42 i Allmänt,

Jag stack ner till gymmet precis efter fyra för jag trodde inte att det skulle vara så mycket folk en fredag eftermiddag men oj så fel jag hade. Jag tror hela Örebro var där och tränade. Blir drygt när man måste stå och vänta för att få använda maskiner och vikter men jag hoppas det är något mindre imorgon förmiddag, då blir det ytterligare ett pass..


Efter jag hade tränat svängde jag förbi Willys och köpte mina favorit kakor (Jag vet, dålig disciplin men det är ju fredag). Ni vet de där hjärtana som kommer vid alla hjärtans dag som har nougat och nötter på ovansida. sjukt goda, så jag har tryckt i mig tre stycken, resten sparar jag.

Jag fattar inte varför det ska sändas så mycket skit på tv:n på fredagkvällar. Jag har tvingat mig själv att se på Lets dance men nu är det snart slut.. Synd :P De har tydligen lagt till en dansduell i slutet som man ska ringa och rösta på.. Helt värdelöst.

 

Då mitt intresse för Lets dance inte är överdrivet stort har jag roat mig med att fixa till naglarna för morgonens fest så jag slipper det imorgon, för det brukar vara en sån där grej som inte hinns med på slutet när man är stressad och gör sig iordning. Men nu är de redo för fest :) En ansiktsmask har jag hunnit lägga också så nu är det bara tänderna som ska borstas, sen tror jag det får bli en tidig kväll i kväll.. Upp till gymmet imorgon istället.

 

Ett VG på förra tentan slog jag till med också, tackaaarrrrr!!!

 

Notis. Björn fick lämna Lets Dance..

 

 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-02-05 16:31:34

grattis till vg:t :D O ja håller med dig, let's dance är inget vidare bra program. Sånt man ser i brist på annat :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela