C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Yes!

Publicerad 2011-12-07 17:35:33 i Allmänt,

Jag avslutade min förra kurs i statistik med ett VG som slutbetyg vilket känns bra både för framtiden och för meriterna för utlandsstudier då det baseras på hur bra betyg man har vilken plats man får. Så nu lägger jag ytterliggare ett VG till min samling vilket känns otroligt skönt och hoppas på att ha tagit ett kliv närmare den plats jag helst vill ha. Nästa steg blir mot ett VG i juridiken!!

Btw, anmälde mig till universitetets engelsktest igår. 550kr fick man snällt hosta upp för att få vara med och skriva det. Lite mycket kan man tycka men what to do om man vill åka? Så nu är det bara att ladda för det  som går av stapeln den 19 januari.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-12-07 18:01:12

Ja ja vet, jag känner också så. Men det låter bra när du skriver :)



Oh va kul med ett VG! Du är så duktig så :)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-12-07 22:36:47

Stort grattis till ditt VG! Måste kännas skitbra :) Vi får höras under helgen! :)

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-12-08 13:47:02

Du är GRYM!!! :) Keep in fighting... Du kommer klara dig galant i US and A :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela