C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Stort Grattis

Publicerad 2010-10-17 11:35:41 i Allmänt,

Nu såg jag på Annas blogg (annasita.blogg.se) att hon har avslöjat sin hemlighet. Jag vet att hon längtar och det förstår jag för t om jag längtar till lillen/lillan kommer. Det ska bli så mysigt :) Attans att man bor här borta...

Trots det att Anna och jag är i helt olika skeden i livet och troligen på väg åt helt olika hål med livet så är vi tightare nu än vad vi varit på länge. Är inte det lite konstigt? Men ingen är gladare än jag för detta. Vi har så mycket minnen ihop, både bra pch dåliga av allt vi gjort tillsammans.  Det är ju trots allt 15 år som gått. Men nu ska en av oss bli förälder och en av oss har flyttat men jag är säker på att det inte kommer förändra något mellan oss. Jag är glad jag har en vän som Anna och jag är så glad för hennes och Thomas skull! :)




Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-10-17 12:06:21

Vad söt du är tjejen! Tack för att du är en så underbar vän! Håller med dig om att vi varit med om så mycket tillsammans och att vi konstigt nog är tightare nu än någonsin! ;P Men vet att vi alltid kommer förbli vänner, i vått och torrt :)

Räkna med en plats på dopet längre fram ;)

Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela