C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Honey I'm home

Publicerad 2010-10-18 21:42:05 i Allmänt,

Nu är jag hemma i Grumset. Sitter och myser hemma i soffen och Smurfen ligger och svåre bredvid mig. Idag har vi återigen haft redovisning och det gick bra. Var inte alls nervös så det var skönt.. Jag måste erkänna att programmet is growing on me. Känns bättre och bättre. Dock valde jag att ge jurist en sista chans så jag sökte det till vårterminen. Jag vet inte om jag vill gå det istället men jag tror inte jag kommer komma in men gör jag det får jag ta ställning till det då. Skulle jag komma in så ligger utbildningen i Uppsala så det skulle innebära ännu en flytt. Som sagt, det är något jag får ta ställning till om jag kommer in.
Jag sökte även en extra kvällskurs på universitetet i Örebro som heter Skriftlig Engelska.

Igår kväll tog jag tillvara på ett filmtips som jag läste om i Hannas blogg och såg "The blind side". Det var en bra film och jag anser att Sandra Bullock lyfte filmen. Sen är ju hon en av mina favorit skådespelerskor, om inte min favorit. Hon är ju så härlig!

Annars blir det mycket plugg under min vistelse här hemma, men imorgon kväll blir det hockey i LLA så något kul blir det också. Nu hoppas jag verkligen Färjestad lyckas vinna mot Luleå.

För tillfället sitter jag och väntar på att tiden ska rulla på och klockan ska slå 22:00 så man får avnjuta ett nytt avsnitt av "Lite Sällskap". Det är underhållning när den är som bäst det.

 



GIssa vem som är Smurfen ;)

Kommentarer

Postat av: Bananahamocc

Publicerad 2010-10-19 18:27:33

Är det han till vänster?! :) Vild gissning! Har ju bara kort på han från när han är valp, från busshållsplatsen om du minns? :P Skönt med en helg hemma! Och vad bra att redovisningen gick bra... Du blir nog en hejjare på det tror jag, kanske inte ens är jobbigt längre? :P

Postat av: Anna

Publicerad 2010-10-19 20:47:01

Till vänster va? :) Kul o höra att det gick bra med redovisningen :D

Postat av: Bananahamocc

Publicerad 2010-10-19 20:59:19

Kom på nu att det inte alls är helg! Hahaha... Jaja, förvirringen är stor!

Postat av: Anna

Publicerad 2010-10-20 16:06:37

Ja ja tyckte nog att det var så ;) Var väldigt längesen ja såg honom nu men :P Ja men nu ska du allt se att det kommer bli lättare o lättare med redovisningarna om det redan känns bättre :D



Ja det känns riktigt kul att ha kommit igång med träningen så bra.. redan 3:e veckan nu.. det går fort ändå :) O så har ja bestämt mig för att inte fokusera så mkt på kilona.. Det får ta den tid de tar helt enkelt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela