C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Go abroad??

Publicerad 2010-10-10 13:46:55 i Allmänt,

Jag har blivit så sugen på att åka någon termin utomlands men det är ju något år kvar innan det finns möjligheter till det. HAr kollat upp lite var det kan tänkas finnas som jag kan vara intresserad av. Helst vill jag ju till USA men jag kan tänka mig att de platserna är väldigt populära. Annars kan jag tänka mig London och Kanada men helst USA.. Tyvärr verkade det inte finnas platser vid Kalifornien men finns fler ställen jag kan tänka mig men vore ju nice om det var varmt ;)  Ska prata med min studievägledare någon gång och se, inte panik nu direkt men och se hur möjligheterna ser ut.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-10-10 19:12:08

Tycker jag verkligen att du ska försöka satsa på :)

Postat av: Anna

Publicerad 2010-10-10 20:50:52

Ja för fasiken, kör på USA :D

Postat av: Anna.. J ;D

Publicerad 2010-10-10 23:13:54

Det låter ju kanon det tjejen! Det tjänar du nog mycket på! När kan du börja studera utomlands då menar du? :)



Jo Götet var skitbra! Ska uppdatera bloggen om ett tag men har ingen ork just nu. Showen var kanon, hotellet fint, maten ute god och shoppingen blev inte vidare stor men den gjorde mig glad iaf ;) Plus att vi hann med att träffa Thomas bror också vilket inte händer så ofta, så ja... jättebra helg! Hur var din? Kollade du matchen i lördags? :)

Postat av: Anna

Publicerad 2010-10-11 01:03:23

Hehe behöver du ens fråga de? ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2010-10-11 22:24:15

Ja, det var jättemysigt att du kom över på hockeyn sist! Vi har ju hela vintern på oss så vi har många, många chanser till att se mkt fler matcher :)Hoppas att de vinner nu när ni är inne på tisdagen! Thomas är ju ledig så man vet aldrig om han ändrar sig och vill in han med ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela