C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Disiplin?

Publicerad 2010-10-26 22:35:00 i Allmänt,

Jag hade lovat mig själv att läsa klart två kapitel i min marknadsföring men lik förbannat så sitter jag här med nya nummret av Elle och blädrar igenom den istället. Skärpning. Men nu ser jag att PAradise Hotel snart börjar så markndasföringen får vänta en liiiten stund till.

Annars idag har jag varit och tränat. Första gången sen.. ja forever känns det som. Det var underbart. Jag ska försöka komma iväg imorgon igen men jag känner mig så stressad för tentan så jag får se om jag "har tid". Men nu är det dags att bli lite fit igen.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-10-27 11:29:14

Heja Heja ;D

Postat av: Anna

Publicerad 2010-10-27 15:49:21

Bra kämpat tjejen! Go girl! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela