C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

back again.

Publicerad 2010-10-20 22:25:58 i Allmänt,

Då är man tillbaka i Örebro då. Jag hade egentligen tänkt åka tillbaka imorgon men eftersom de lagt in en lektion imorgon klockan 8.15 så fick det bli till att åka tillbaka idag. Så nu blir det en veckas intensivt plugg till nästa tenta så hoppas jag att jag kan åka hem en liten sväng på fredagen.

Idag har jag varit in till Susanna på en mysig fika. Det var underbart kul att få snacka ikapp lite. Nu får det inte dröja lika länge till nästa gång vi lyckas få till en träff..:)

Nu... Tillbaka till kungarna av Tylösand.

Kommentarer

Postat av: Bananahamocc

Publicerad 2010-10-21 19:46:55

Woho, jag gissade rätt :) Jodå, allt flyter på... Packar, packar och återigen packar! :P Sen städar jag lite också... Haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela