C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Snart första advent

Publicerad 2010-11-27 11:36:46 i Allmänt,

Idag är det inte ens fyra veckor kvar till julafton, hur sjukt är iinte det? Och som jag längtar. Jul är den mysigaste högtiden på hela året enligt mig. Jag har börjat fila lite på julklappar men är långt ifrån klar.

I torsdags var jag på lite halv kasst humör så jag bestämde mig för att åka iväg och köpa lite julpynt, tänkte att det skulle göra mig på bättre humör. Och det gjorde det faktisk. JAg köpte två stjärnor att ha i fönstrena, lite pyssel till min adventsljusstake och en julstjärna (Blomman alltså). Såklart köpte jag med mig lite skumtomtar och pepparkakor hem. Så nu har jag börjat pynta. Dock har jag inte satt upp tomtarna än utan det får vänta ett litet tag till. JAg har mina julsaker hemma i Grums hos mamma och pappa. Och på tal om mamma och pappa, jag tror de kommer hit imorgon och hälsar på mig. :) Vi ska nog gå på julskyltningen här i Örebro. Det är ju verkligen perfekt väder för det, snö och kallt :)



                                                                    Min ljusstake.

Snart dags för mig att börja plugga, jag har bestämt mig för att börja klockan tolv. Sen ska jag iväg hem till Linnea och hjälpa henne att sätta upp sin julstjärna.



XOXO

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-11-28 17:56:10

Va fint :) Såna siffror har jag till min ljusstake också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela