C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

SATS!!!

Publicerad 2010-11-18 20:17:41 i Allmänt,

Jag var iväg på "Push and lift" som det så fint heter på mitt nya gym förut. Det ska väl vara något liknande Bodypump men jag saknar orginalet, och jag saknar Sats!
Förr tyckte jag det var jätte roligt att gå och träna för jag trivdes så bra på båda anläggningarna men nu går jag mest iväg för att jag känner att jag måste. Detta gör att det blir mycket mindre träningen än vad jag egentligen vill. Undrar när de ska öppna ett Sats i Örebro? Då skulle i alla fall jag börja direkt, kosta vad det kosta vill.
På lördag är det dags för bröllop, jag funderar på vad jag ska ha på mig. Jag var ut till Marieberg köpcentrum igår och letade men jag hittade inget så jag får ta mig en tur i Karlstad imorgon eftermiddag.
Nu ska jag gå och sätta på mig ansiktet (sminket) för snart bär det iväg på bio, nya Harry Potter filmen tillsammans med Linnea.
I'm back in town tomorrow! Charlestown..
XOXO :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela