C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Fin besök :)

Publicerad 2010-11-28 17:17:30 i Allmänt,

Nu har mitt fin främmande åkte hem. Det var mamma, pappa och Smurfen som var här och hälsade på mig. De kom senare än planerat p.g.a. snöovädret. De blev sittandes i Karlskoga i över en timme. Jag saknar redan Smurfen, han är så mysig! Denna veckan kan jag erkänna att jag har varit så otroligt nere och jag vet inte riktigt varför så det var kul att de kom och hälsade på mig lite. Mamma hade ju såklart med säg en chokladkalender till mig :)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-11-28 17:57:00

hehe härligt o höra att du också får chokladkalender av mamma fortfarande :) Det blir man aldrig för gammal för ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2010-11-28 18:14:11

det har ja gjort :) Ja ja sitter faktiskt i detta nu o knåpar ihop lite inlägg ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2010-11-28 18:24:16

Härligt att du fick lite besök när du själv inte kunde komma hem denna helgen :) Goa de är, smygkika inte nu i kalendern i förväg bara för att de åkt hem - det är faktiskt bara EN lucka per dag du vet ;) hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela