C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Besök i Örebro

Publicerad 2010-11-05 12:42:32 i Allmänt,

Nu sitter jag i biblioteket på universitetet och väntar på att min redovisning som börjar kvart över ett. Som jag längtar :p Men tack alla ni som deltog i min lilla undersöknig..Vanilj vann för er som suttit och väntat på resultat. Igår kom Lisa hit till Örebro och hälsade på mig.Jag hämtade upp henne vid bussen och efter det åkte vi och käkade lite mat. Vid fyra åkte vi vidare till äventyrsbadet (Gustavsvik). Det var ocker folk p.g.a. lovet men det var ändå riktigt skoj. Efter det blev det tacosmys och film hemma i soffan. :) Nu sitter hon hemma hos mig och tittar på tv, antar jag, för när jag är klar med min presentation bär det hem till Grums. Idag kommer även min kära broder hem så det ska bli kul :) dock ska han ju jobba hela tiden + att jag åker tillbaka till Örebro på söndag redan. Nej, dags att läsa lite mer på presentationen!! Wish me luck!!

Kommentarer

Postat av: Susanna

Publicerad 2010-11-05 13:47:57

Lycka till! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela