C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Slingat

Publicerad 2010-05-06 18:35:23 i Allmänt,

Jag har blivit blond, rejält blond t om.. And I like it! Känns otroligt skönt att vara riktigt blond igen även om det inte var speciellt mörkt innan heller. Blev dock lite missförstånd när jag kom till Clipodrom igår. Jag är säker på att jag speciellt bad om en tid hos Malin när jag beställde tiden men när jag kom dit var jag bokad hos en annan frisör, men det gick bra det med. 

Skickade precis iväg ett sms till Anna och frågade om hon skulle bjuda mig på fika så jag ska strax hoppa in i bilen och åka ner till henne :)

Annars då, helgen närmar sig och jag ska på bio imorgon med Lisa. Vi ska se Alice i underlandet. Ska bli myyys. Annars har jag inga planer så om någon vill boka in något kan ni hojta till för almanackan fylls fort..haha Putte svek ju och kommer inte hem i helgen..Men nästa helg tror jag det kommer hem en smålänning, kanske t om två? :)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-06 22:42:40

Haha fasen.. jag tyckte väl det såg ut som du hade gjort något med håret, men jag glömde påpeka det ;P skyller på att det inte var dagsljus ;D hoppas ni får det kul på bion! =)

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-15 14:47:18

Vi kan ta det när vi ses.. är nog lite känsligt läge att ta det här just nu.. =/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela