C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Old lady

Publicerad 2010-03-10 20:36:46 i Allmänt,

Nu har jag landat i soffan här hemma och har inga planer på att resa mig något mer innan jag ska ska krypa till sängs. Jag vet inte vad som hänt men jag har grymt ont i ryggen, det hela började igår. Vet inte vad det beror på men en vild gissning är att det skedde när jag höll på att dra mig i backen på lunch. Gjorde en snygg pirruett för att rädda upp situationen så det var säkert då jag sträckte mig. Lite små dryt då det känns i varje rörelse man gör och att sitta i kontorsstolen hela dagen idag var ju mindre roligt så jag hoppas inte det blir värre. Känner mig som en gammal kärring. Blir det värre vet jag inte hur jag ska komma ur sängen imorgon. Men efter jobbet mötte jag Anna vid badhuset för att sola (Ja, Hanna, i dubbelsolariet ) Jag tappade upp ett bad med varmvatten förut i hopp om att det skulle lindra lite men det är synd att säga. Snart dags för andra avenyn och True Blood så jag har gott sällskap denna onsdagkväll!



Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-03-11 17:29:23

HAHA. Någon gång ska jag uppleva det här dubbelsolariet, det lovar jag! Känns jävligt avigt, men jag ska göra det. :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela