C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Här håller alla på FBK

Publicerad 2010-03-28 21:32:40 i Allmänt,

Jag och Putte åkte in och bänkade oss i LLA för att se vad som kan bli Färjestads sista hemmamatch för denna säsongen, vilken dom vann! Så nu är det dags för sjunde och avgörande matchen uppe i Skellefteå på tisdag. Shit va spännande det kommer bli. Vore så himla kul om de fick gå vidare till semin. Förutom hockeyn har det varit en lugn helg för min del. Har bara varit hemma förutom att tränat lite och en tur på stan, köpte mig ett par nya jeans i ljusar tvätt (Diesel såklart, enda som finns i min värld) och en tröja/skjorta från Peak som tyvärr var lite liten så jag ska lämna tillbaka den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela