C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Update Update

Publicerad 2010-06-13 13:51:42 i Allmänt,

Här kommer ett inlägg, tro det eller ej.. Men nu var det så längesedan jag skrev så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Speciellt med tanke på att de flesta som läser min blogg redan har koll på vad jag har haft för mig men ändå..

Men jag har iallafall varit i London,torsdag-söndag förra veckan.. Turistade runt Big Ben, shoppade och besökte någon inne pinne nattklubb i London, där man tydligen skulle hänga om man festade i London. Fick ett antal kommentarer där borta om att jag såg så typiskt svensk ut.. haha vad kan de ha menat med det? :P Hade en kul helg men det är ju alltid skönt att komma hem också. Bilder får komma senare för jag har inte orkat lägga över dem från kameran till datorn. Inhandlade ialf en tröja/tshirt från G-star, Topp från Henri Lloyd och en kjol från ett märke som heter Penguin, har aldrig sett det i Sverige men de hade riktigt fina saker.. Så även om jag inte köpte så mycket kläder så gick det en del pengar.. Men det är kul att kosta på sig lite extra när man är borta.. Ångrar att jag inte köpte mig ett par helvita Converse skor för de var mycket billigare där än här hemma men inte så mycket att göra åt nu..

Annars då, invigde lördagsklubben igår på BMB., gött att det har öppnat igen. Tror det kommer bli roliga sommarkvällar där i sommar. Missade ju såklart Salem Al fakir (stavas det så?) men det var väll inte hela världen. Dansade bort hela kvällen och grymt kul var det. När klockan blev stängning var man rätt trött i benen så det fick bli en taxi hem för att sova.


Förutom detta lägger jag en hel del tid åt att funderar över hösten.. Börjar bli väldigt nervös.. Och en stor del av mig vill inte lämna Karlstad just nu men jag har ju hela sommaren här, sen går det ju faktiskt att åka hem när man vill.. Det försöker jag intala mig själv i alla fall. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela