C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

FREDAG

Publicerad 2010-07-09 13:21:52 i Allmänt,

Underbara fredag är här :D Molnen låg tunga imorse när jag klev upp klockan 6 men nu har det spruckit upp till både värme och sol. SKÖNT! Om 2,5 h checkar jag ut härifrån och ska njuta av minst fyra dagars ledighet. Om vädret vill säg väl så tar jag  nog ledigt hela nästa vecka men den som lever får se. Först ska dessa dagar avnjutas. Ikväll blir det uteservering med Annie. Satsar på en relativ lugn kväll då jag har planerat att ta mig ut till sommarstugan (eller till landet som det säger i Stockholm) för att avnjuta lite sol och bad. Lördagkväll bjuder på grillning hemma hos A&T coh en tur till Karlstad även då. Nästa vecka ska jag iväg ocg titta på en lägenhet. Hoppas hoppas den är bra så jag har det fixat + att antagningsbeskeden kommer nästa vecka.. Spännande!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-10 12:10:04

Ja jag vill verkligen åka dit så hoppas det blir av!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela