C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

hoppas..

Publicerad 2010-01-25 17:56:40 i Allmänt,

Imorgon är det dags för mamma och Nicke att åka till Uppsala. Jag hoppas så att allt ska gå bra på torsdag och att de slipper vara där alltför länge! Jag ska försöka åka upp någon dag men vet inte vilken. Jag lider av världens sjukhusskräck och känner inte om sanningen ska fram alls för att sova kvar där utan en dagstur skulle räcka. Då åker jag hellre fram och tillbaka flera dagar. Men det ordnar sig. Bara allt går bra med operationen så får det bli som det blir med allt det andra! Vore så skönt om detta kunde få ett slut..

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-01-25 22:07:42

Oj, skulle de iväg nu? Hoppas allt går bra! Hälsa din mamma och Nicke från hela min familj! Vi tänker på dem! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela