C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Helgen som gick

Publicerad 2010-01-31 18:12:58 i Allmänt,

Idag är det söndag och jag har inte gjort speciellt många knop, vilket har varit grymt skönt.

Men i fredags var ialf jag och pappa på en liten roadtrip till Uppsala och hälsade på mamma och Nicke. Hur man kan sådan grym sjukhusskräck som jag har är ju otroligt men in kom jag och det var kul att hälsa på Nicke :) Mamma däremot var knappt vaken under hela dagen när vi var där. Jag och pappa var ner på stan i Uppsala och lunchade. Kanon god mat! Jag måste få säga att Uppsala är en väldigt fin stad, verkar väldigt mysig. Vi hann inte se jätte mycket innan vi åkte tillbaka till sjukhuset men kul att få se lite. Vi var tillbaka hemma i grums vid halv åtta. Somnade ganska snabbt i soffan så det blev en tidig kväll

Om sanningen ska fram så har jag varit lite småseg idag efter gårdagen. Dagen började med att jag var in till kontoret och jobbade några timmar eftersom jag var hos mamma och nicke på fredagen. Det var sådär lagomt kul att sitta där själv och jag blir alltid så nojig och tycker själv att jag hör steg i korridoren utanför.. haha mitt på dagn, rätt mesigt, jag vet :P Men det är inte p.g.a jobbet jag känner mig seg utan jag och Anna var nämligen ute en tur på kvällen. Måste säga att vi hade en toppen kväll och riktigt roligt, precis vad jag behövde just nu. Anna dök upp här hemma hos mig runt halv tio kanske (?) så vi satt och drack lite vin och tölade innan hennes bror kom och körde in oss till Tempel. Där var det helt ok med folk och jag spang in i lite folk jag kände. Vi hade en riktigt rolig kväll och jag kan bara konstartera att jag är väldigt glad att hon och jag har hittat tillbaka och börjat umgås igen. Det var några år där som det inte var speciellt mycket av det men har man vänner som följt en hela livet ska man vara rädd om dem :)  




sjukt gammal bild :)



Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-01-31 22:20:55

hehe va go du är tjejen! Självklart är det skitkul att vi börjat umgås igen! Blev ju som sagt några år där, men blev väl så när vi valde olika linjer på gymnasiet och allt. Därför är det så himla kul att vi börjat ses igen! Nu får vi inte sluta med det! Ses imorn! =) (nice pic by the way ;P)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela