C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

sleep tight

Publicerad 2010-02-23 22:08:05 i Allmänt,

Nu har jag landat i sängen och ska strax sova. Helt slut efter denna dagen med mkt att göra på jobbet. Men jag lurade med mig Johanna ut till Sats färjestad så vi körde spinning och coreboll på lunch. Riktigt skönt att man hann med det, Sats färjestad is growing on me och jag börjar gilla det mer och mer..

Om jag hinner imorgon innan träningen så ska jag ta mig en tur på Karlstads gator, behöver inhandla något nytt i klädesväg, kanske något vårigt även om vinterkylan biter som bäst ute just nu, men om jag ska vara ärlig så klagar jag inte för sådant väder som Karlstad har bjudit på idag med -3 grader och sol är absolut ett av mina toppenväder. Det enda som saknades var att befinna sig i skidbacken, och dricka varm choklad och äta bullar. Håller álla tummar och tår för att det ska hålla i sig fram till lördag så kanske man hinner ut en tur.

Idag har jag gjort något som jag inte gjort på tokigt länge, nämligen ätit pannkakor med grädde, blåbär och hallon. Det lade sig som bomull i magen så jag somnade skönt i soffan tidigare ikväll.

Ingen medalj till Svedala i skidstaffetten, någon som är förvånad?





Trysil .08

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-02-24 20:02:53

Kôrs i take! Hon bloggar ;)

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-02-25 19:25:04

Haha, ja visst vet du... Här händer det hur mkt som helst :P Hehehe

Postat av: Anna

Publicerad 2010-02-25 21:07:23

Om du lovar att skicka smsen till min mobil i fortsättningen så lovar jag att svara ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela