C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Klantig

Publicerad 2010-02-13 18:02:00 i Allmänt,

Imorse när jag kom in till staden och hade planerat att gå på spinning så märkte jag att min virriga skalle hade glömt skorna hemma, och vem vill sitta och trappa på en cykel i bara strumplästen? Istället fick jag gasa vidare ut till färjestad och hann precis i tid till bodypump passet klockan 11. Inte vad jag var inställd på men det funkade utan skor ialf ;) Resten av dagen har jag spenderat ute i skidbacken, kanon väder för det idag. Oboy och bullar i backen, uu va gott!

Vilka går vidare i melodifestivalen ikväll då? och vilka är med? För en gång skull har jag noll koll.

Och på torsdag kommer Putte hem :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela