C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Det går bra nu..

Publicerad 2010-12-08 21:25:07 i Allmänt,

Nu är jag hemma igen, hemma i Grums alltså. Jag hade egentligen tänkt åka hem imorgon kväll men eftersom jag inte har haft någon dator sista veckan eftersom pappa har haft den på lagning (för nu skulle den funka) och jag har ett skolarbete som jag måste skriva och jag tänkte börja med det imorgon så for jag hem idag. Problemet nu är bara att datorn inte alls funkar. Så nu måste jag lämna in den imorgon så jag får sitta och knappa på mamma och pappas stationära. Jag hoppas verkligen den är lagad och klar tills på fredag för jag behöver den verkligen till skolan. Så nu ska jag strax se på dagens avsnitt av Paradise hotel i iphonen. (Mamma och pappas dator saknar ljud för er som sitter och kliar er i huvudet och funderar på varför jag inte tittar här) Jag stannade till hos Malin och kidsen på vägen hem och äntligen fick jag träffa dem. Var rätt längesedan nu. Vi såg på julkalendern och myste under filten till Toystory 3. Maja frågade mig om jag tänkte vara i Örebro imorgon för annars ville hon sova hos mig imorgon så det sa jag att hon fick så imorgon kommer hon hit och sover över, sötnöten. Vi ska se julkalendern! Min plan är att försöka baka lite julgodis i helgen men det får bli i pluggpauserna för jag har verkligen att göra där också. En annan tanke, som egentligen kunde fått ett eget inlägg men som jag orkade inte är att jag har funderat på att ha en blogg med lösenord. Men samtidigt känns det rätt trist för även om man stänger ute vissa man vill så kan det bli att man stänger ute andra som man inte vet läser bloggen.. Som ex. Sandra som berättade för mig på Ankan att hon läser.. HEJ HEJ! :) Så jag får nog funderar vidare, min blogg är ju inte så privat så det spelar egentligen inte så stor roll. Den skulle nog bli mer privat om den var skyddad. Nu lämnar jag mycket utanför bloggen.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-12-09 08:53:50

Då tycker jag att du ska göra den hemlig så vi "vänner" kan få läsa lite mer "dirty talk" ;P hihi..

Hör av dig om du har tid att ses en sväng i helgen då, förstår om du har mkt att göra, men jag har ju trots allt lovat dig en snuskis ;)

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-12-09 20:10:07

Det är att snällt att du tänker på mig Camilla :P Hehehe =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela