C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

dan före dan före dan före dan före dopparedan

Publicerad 2010-12-20 21:25:44 i Allmänt,

Nu tänkte jag bjuda på årets sista inlägg ifrån Örebro för imorgon åker jag hem och kommer inte tillbaka hit förrän tidigast 4 januari. Visst har jag lite plugg som ska göras under den tiden men det känns så skönt att kalladet för jullov så jag kör på det..
Sista helgen här i Örebro var absolut toppen. På fredagen hade vi julbak hemma hos Emma, Anna och Martina. På lördagen begav jag och Linnea oss ner på stan för att kolla lite julklappar men det hela slutade med att vi letade efter något snyggt till kvällen. Jag köpte ett par "clownbyxor" som jag så fint döpt det till och ett rött linne till. Sen var det bara att åka hem och snygga till sig innan det var dags att bege sig på förfest och sedan bar det vidare till Frimis där det var sjuuukt lång kö. Tog väl ca en timme innan man var inne (kändes som det var juldagen), men det var avslutningsfest för studenterna. Om man bortser från kön så får kvällen fem av fem toasters :)
Är Camilla klar med julklapparna då? Nesch, såklart hon inte är. Så jag kommer få ge mig in och slåss med resten av Karlstad. Men det får bli torsdagens problem, jag vill ju inte att Putte ska missa allt det roliga så jag väntar in honom ;) Det tror jag han kommer gilla..
Måste ju nämna att jag bara hade ett fel på förra tentan, synd jag inte fick den sista poängen, hade varit fint att gjort kaos med den tentan!!
Nu har jag precis käkat upp min sista lussbulle som jag hade i frysen och gjort matlåda på det lilla som fanns kvar i min kyl och frys.. Årets sista matlåda, det tackar vi för :D
So long Örebro, tills vi ses igen! Dags att dra hem och inkassera lite julklappar.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela