C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

What to say?

Publicerad 2010-04-04 19:27:32 i Allmänt,

Jag önskar det fanns något jag kunde göra för att kunna hjälpa vissa utvalda familjemedlemmar med allt som händer runt dem nu men jag känner mig bara helt hjälplös. Allt går så förbannat jävla tungt ibland och det tar mycket tid att gå att grubbla över saker jag inte kan göra något åt, vilket gör mig ännu mer tokig. Jag och mamma ska iallafall ta två dagar i Stockhom om några veckor. Så man får försöka göra något kul. Men det finns fler som skulle behöva piggas upp mer där vet jag inte vad jag sak göra. Fan vad jag hatar att känna sig så ledsen och inte kunna göra något för att hjälpa.. Var alldeles för längesedan det hände något positivt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela