C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

det var bättre förr..

Publicerad 2010-04-07 21:36:32 i Allmänt,

Efter över en timmes telefonsamtal med Hanna så hann vi gå igenom en del, vi hann komma fram till att Tempel inte är lika kul som BMB, att vi kanske behöver vara fullar på Tempel (ska det behöva vara så illa) och Arena var det stället vi har haft roligast på, d.v.s där Tempel är nu.Shit vad vi har härjat där. Vi har vairt 18 på Arena, vi har varit fulla på Arena, vi har varit nyktra på Arena, vi har varit glada på Arena, vi har varit ledsna på Arena, vi har varit kära på Arena, vi har varit arga på arena och sist men inte minst, vi har shotat på Arena. En tequila where our thing back in the days. Låter som vi är 100 år nu men det kanske är det man ska gå tillbaka till. Helt galet vad mycket roligt vi har haft där. Man kan ju sakna de dagarna men jag är så glad över dem för det är några jag kommer minnas med glädje, även om vi inte minns alla detaljer från varje kväll men vad gör väl det.



Har tyvärr bara ett kort från Arenas uteservering men alltid något :)



 






Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-04-08 21:41:50

MY GOD! I miss those days big time!! Nu när jag läser om det och tänker på låtarna du lagt med längtar jag verkligen tillbaka... Det var verkligen bättre förr!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela