C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Trött på fördomar om Sats

Publicerad 2009-09-01 08:50:06 i Allmänt,

Ibland kan man bara bli så trött på folks fördomar. Undrar hur många gånger man har fått hört att det bara är snobbar som tränar på SATS, och folk som tror att de är något. Och inte att förglömma att man MÅSTE ha märkeskläder för att ens få komma innanför dörren där, det är som att säga att det bara är gamla som tränar på friskis och svettis, eller kanske bara töntar som tränar på livskraft? Jag kan inte svara för hur det är på andra ställen men jag kan säga att man behöver absolut inte vara märkvärdig för att träna på SATS. De som inte vill träna där för att alla är snobbar borde åka dit och kolla in stället. För jag tror inte de kommer känna sig mindre "uttittade" på något annat ställe.  Jag tycker om sats för att det ligger centralt, har de bästa instruktörerna (enligt min mening) och det är fräscha lokaler. Men det kanske är lika bra att fördomsfulla människor håller sig därifrån så vi snobbar får träna ifred :S Suck...



Kommentarer

Postat av: Anna J

Publicerad 2009-09-01 10:26:49

Haha, fan va bra sagt =D

Postat av: Anna

Publicerad 2009-09-01 11:58:08

fördomar finns om allt, det kommer aldrig försvinna! det är ju samma sak när dom sa att alla snobbar gick på tingvalla typ..

Postat av: Anna J

Publicerad 2009-09-01 17:14:27

Jo jag förstår dig.. kanske skulle jag komma och snobbgymma med dig lite bara för att synas på sats? ;D

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-09-01 19:57:55

Och därmed basta! Bra att du sätter ner foten och visar vart skåpet ska stå Camilla!! Fördomarna ang Sats tar verkligen aldrig slut.. Ganska störande efter ett tag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela