C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Mitt liv - enligt Roxette

Publicerad 2009-10-06 22:26:24 i Allmänt,

Är du man eller kvinna? Half A Woman, Half A Shadow

Beskriv dig själv: From Head To Toe

Hur du känner dig: Things Will Never Be The Same

Beskriv stället där du bor: View From A Hil

Platsen du skulle resa till om du kunde åka var du ville: Wish I Could Fly

Hur du helst transporterar dig:  Sleeping in my car

Din bästa vän är: She Doesn't Live Here Anymore

Du och dina bästa vänner är: Dressed for Success

Hur är vädret? Waiting for the rain

Favorit-tid på dagen: Milk and Toast and Honey

Om ditt liv var en TV-serie, vad skulle den heta då? : Here Comes The Weekend

Hur är livet enligt dig? From One Heart To Another

Beskriv ditt nuvarande förhållande: I'm Under Your Magic Spell

Din rädsla: Almost Unreal

Ditt bästa råd: Reaching High  

Hur du skulle vilja dö: Goodbye to You

Din själs nuvarande tillstånd: Go to sleep


utmanar de som vill ;D

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-10-08 15:43:28

Haha ja, det är ju sådant som egentligen är roligast att läsa faktiskt..då man kan känna igen sig själv i det andra skriver. Jag har mer tankar på g som snart kommer ut ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela