C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Vi som vill ligga med Frank Wagner

Publicerad 2009-11-18 22:10:18 i Allmänt,

I den här bloggen skrivs det inte speciellt mycket nu och det beror mestadels på att jag inte tycker jag har så mycket att skriva om. Det händer inte så mycket mer än att jag jobbar och tränar och vem är intresserad av att läsa om det varje dag? Självklart har det hänt något mer sedan jag skrev sist (riktigt så tråkigt liv har jag inte.. ÄN) men det minns jag inte nu och det var nog inget som kommer förändra världskartan i vilket fall som helst.

Jag har plöjt igenom ett X antal Johan Falk filmer och kan ju inte mer än konstatera att Frank Wagner, även känd som Joel Kinnaman, är grymt jävla snygg. För det är ju faktiskt de filmer som han är med i som är värda att se. Tror alla tjejer som sett den filmen har fallit för honom. Såg förresten att det fanns en grupp på facebook som heter "Vi som vill ligga med Frank Wagner" eller något liknande. då undrar bara jag, finns det de som inte vill det?

Men nu ska jag gå och packa träningsväskan sen blir det till att krypa ner i sängen, lyssnar såklart på Lasse Winnerbäck






Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-11-18 22:49:07

Håller verkligen med dig! Han är toksnygg den grabben!

Postat av: Anna

Publicerad 2009-11-19 15:36:57

Oooh, bilden till ditt inlägg gjorde susen.. ;D Grym han!

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-11-23 21:48:34

Om jag hade fått tagit med svenskar på min frebee lista hade han stått högst upp :D MY GOD SÅ SNYGG HAN ÄR!!!

Postat av: julia

Publicerad 2009-11-25 15:36:11

neeeee brudar..ge er nu..han ser ju ut som TH i baren på bluemoon:D

Postat av: camilla

Publicerad 2009-11-26 19:03:58

Haha nej men julia skärp dig :D Helt sjukt va snygg han är!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela