C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Ralph Lauren

Publicerad 2009-05-24 20:46:30 i Allmänt,

Idag kom David hem från Mallorca olch hade köpt med en ny Ralph Lauren parfym till mig. Den är absolut min favorit..:D Har kört med Donna Karen länge nu men jag har saknat Ralph.

Nu har jag varit ute och sprungit en sväng och ska hoppa in i duschen. sen blir det ansiktsmask och Wallander. Måndag imorgon och ny vecka. Ska dra med mig Hanna på lunch spinning imorgon. Sen blir det klippning, tandläkaren, och klänningsjakt (till Malins 30-års fest) som står på schemat i veckan. Plus att jag ska jaga efter en jeansjacka. Har sett en fin levis på MQ men kanske för mörk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela