C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

On my own

Publicerad 2009-05-26 19:43:47 i Allmänt,

Blev ensam på spinningen idag då Hanna var tvungen att rycka in och jobba på slussvakten.. Det var lite drygt men på torsdag kör vi crosstrainern. Dags att jobba upp konditionen på riktigt nu.. Känns skönt.. Efter jobbet försökte jag få med Anna och sola men hon hade nyligen gjort en tatuering, eller ja, bättrat på den hon hade och då ska man visst inte sola. Så även det fick jag göra själv. Men vi bestämde ialf att vi skulle ta en promenad på torsdag efter jobbet och snacka ikapp lite. Svängde förbi mina brorsbarns dagis på vägen hem från jobbet och fick se när det sjöng lite Astrid Lindgren sånger.. Så söta så!!

Imorgon är det klippning som gäller, äntligen!! Sen efter jobbet ska jag ut på stan och se om jag kan hitta mig något tjusigt.. Fick en skjortklänning av min moster när jag var där sist som hon inte kunde ha längre och jag gillar den skarpt., får nog bli den till jobbet imorgon.

Haha nu kom det världens musikkår och gick förbi på gatan.. Undrade först vad som hände utanför fönstret!

Nu, ska jag duscha sen är det Desperate housewives som gäller, väntar fortfarande på att jag ska bli inspirerad och bli lika huslig som Bree Van de kamp! hmm... undrar när det sker?






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela