C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Korfattat om helgen

Publicerad 2009-05-11 10:32:58 i Allmänt,

Ännu en helg har sprungit förbi i rask takt och jag vet inte riktigt var tiden tog vägen. I fredags var det en lugn hemmakväll med hockey först och sedan film, närmare bestämt "Yes Man". En helt okej film men kanske inte så rolig som jag trodde den skulle vara, Lördagen vet jag faktiskt inte vart jag gjorde men det blev kväll även denna dag och jag, putte, jocke och tobbe åkte till Scoore och bowlade lite. J och T drog rätt tidigt men jag och Putte var kvar till halv ett för då bestämde vi oss för att kila hemåt men så blev det inte. Först in en sväng på BLÅ (Hallå vad har de för ljudanläggning på det stället undrar jag, katastrof) sen gick vi in en sväng på BMB och bara kollade läget, hälsade på Hanna och Julia i baren, dansade lite, kollade mkt på folk innan vi gick hem. Söndag blev den och jag spenderade några timmar hemma hos Susanna och även en lång promenad med Anna, i både regn och hagel. 

Nu på onsdag är det ju dags för vårruset och jag har¨blivit förkyld och ont i halsen men hru kul känns det att gå då? Men skulle det vara idag skulle jag nog inte ens orka 1 km så :P Men det är ju några dagar kvar så vi får väl se vad det blir. 

XOXO, Camilla 

Kommentarer

Postat av: Hemlig som fan

Publicerad 2009-05-11 20:04:51

Inte så kul som jag trodde....är ju bästa komedin på flera år...du har nog dålig humor ;)

Jag har inget minne av att du skulle springa vårruset sånt måste man berätta!

Postat av: camilla

Publicerad 2009-05-12 08:54:42

Hemlig som fan, (eller ska jag säg Mr. LOve??): Nej men det var någon som sa till mig att den var såå himla kul Yes Man ;) Vårruset ska jag allt vara med på, de har jag ju varit med på i flera år, tror jag nog jag har sagt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela