C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

090506

Publicerad 2009-05-06 09:32:29 i Allmänt,

Igår blev det godis, thaimat och film och det var riktigt mysigt :) Trippade bort till Casablanca video och hyrde "My best friends girl", nästa gång kanske vi ska ta "Kärlek 3000* eller vad säger du Hanna?;) Och tänk på att det finns toppar och dalar, men dalarna känns djupare än vad topparna är höga men det vänder, det lovar jag dig :) tack för en toppen kväll ialf! Thailand eller något vore ju!! ;D














XOXO
Camilla

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-05-06 18:55:57

Haha, men shiit.. Då ska jag börja med det alltid då! Typ i alla sms och så.. Tack för igår, vet ju att det vänder men det är som du säger.. dalarna känns verkligen djupa :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela