C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Vårstämning?

Publicerad 2009-03-02 19:23:40 i Allmänt,

Hade lovat mig själv att käka matlådan idag på lunchen men trots allt hamnade jag på Vilmas. Det är lätt  mitt favorit lunchställe i Karlstad! Hur soft som helst att sitta där på lunchen. Känns väldigt fräscht. Men imorgon blir det matlåda för efter det ska jag iväg och ta en lunch promenad med Anna :) Det blir till att bylsa på sig endel kläder i detta vinterlandskapet men jag tycker om promenader i snön! Jag måste sett ut som en snögubbe när jag kom in på kontoret efter lunchen då det var halvt snöstorm ute då.

Hann med en snabb fika med Hanna efter jobbet med betoning på snabb. Sen tog jag bussen hem och nu har jag landat i soffan hemma, ett par skor fattigare då Smurf idag har kalast på ett par.. :(




Tur för honom att han är söt

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-03-02 20:00:56

Men åhh så söt han är :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela