C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Vaken ett dygn

Publicerad 2009-03-01 14:08:11 i Allmänt,

Vilken underbar dag jag hade igår. Som jag skrev var jag upp tidigt för att åka till stan och bussen. Resan upp till Trysil bestod av en 3,5 lång bussresa men ´jag somnade en stund, eller ja en ganska lång stund så resan gick rätt bra. Sov som ett litet barn. Klockan tio var vi i backen och for upp och ner fram till klockan halv två då vi tog et brake för en lunch ute i solen i det fina vintervädret. Blev några fler åk och sen avslutade vi dagen med en varsin varm choklad med grädde, även den ute  i solen! Men vilka underbara backar det var i Trysil, trivdes jätte bra där :D

    





Hemma igen vid åtta och då kollade jag på melodifestivalen och efter ett tag ringde jag Anna och tjatade med henne till BMb´B. Båda två körde det nyktra spåret men det gjorde inte så mycket. Visst, en drink hade varit gott men det var ju inte klackarna i taket tema som gällde för kvällen utan rätt soft. Men jag tyckte det var en trevlig kväll och det är bra gött att hoppa in i bilen och köra sj hem, och det bästa av allt som jag och Anna sa, att vakna upp utan bakfylla :D
 Så när jag landade i sängen här hemma hade jag varit vaken 23 timmar. Lite trött var jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela