C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Tisdag

Publicerad 2009-03-31 10:18:46 i Allmänt,

Dags för ett nytt inlägg i denna lilla blogg kanske? Hände en hel del i helgen så jag orkar helt enkelt inte skriva ner alt här. Men det var en riktigt kul helg ialf :)

Igår var jag iväg och fick nyckeln till lägenheten. JAg vet däremot inte när jag ska flytta in men de blir inte riktigt än. Ska göra iordning lite först! På lunchen bär det av till Mio för att kolla på en köksgrupp jag sett där, hoppas det inte är allt för lång leveranstid på den bara, det skulle ju vara lite drygt. Och idag åker jag audi för första gånge på för länge :) haha uu va gött! Annars bjuder veckan på lite blandad förtjusning. Imorgon ska jag till tandläkaren (inte speciellt kul), fredag blir det hockey med Hanna (Blir grejer det, slutsålt LLA ), lördag är det Hannas examensfest med utgång senare på kvällen ( kommer bli grymt kul tror jag) + att putte kommer hem på lördag också. Så denna veckan kommer bjuda på sina ljusa stunder! Och inte att förglömma, kungen och drottningen kommer till Karlstad imorgon. hehe

1,5 h kvar till lunch.. nedräkning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela