C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

sweet sunday

Publicerad 2009-03-15 19:35:35 i Allmänt,

Nu har jag precis kommit hem från stan.. Jag och Anna har kollat på inredningssaker till lägenheten och de känns som jag börjar få lite mer koll på hur jag vill ha det :) Känns bra.. blir ialf lila och silver i köket och vinrött och beiget i vardagsrummet.. ska köpa grejerna när jag har fått nyckeln, då ska jag och Anna fixa med allt :D Men lite saker fick jag ialf med hem..  I vilket fall så var det en trevlig dag, kändes som vi hade behövt några timmar till för att hinna prata om allt som hänt men vi får fortsätta på onsdag. :D

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-03-15 21:10:20

Ja det var en riktigt rolig dag idag :) Känns så kul att jag får vara med på detta.. :D

Postat av: Hemlig som fan

Publicerad 2009-03-15 22:03:35

Kul att behöva läsa på internet vad som händer i ditt liv nuförtiden ;)

Postat av: camilla

Publicerad 2009-03-15 22:38:10

Hemlig som fan: Du är väl säkert en kompis jag kände förr i tiden som inte har tid för mig längre kan jag tänka mig..:P som har fullt upp med alla brudar till höger och vänster haha hörs under veckan!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela