C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Silikontuttar

Publicerad 2009-03-03 20:42:26 i Allmänt,

Idag har brosans tjej varit i Örebro och opererat in silikon i brösten. Ska bli spännande att se resultatet. Kanske ska skaffa sig ett par, jag som inte har några vidare bomber att skylta med. Nej då, skämt och sido skulle det nog inte se klokt ut på min trådsmala kropp. Men visst har jag många gånger önskat att man hade lite större bröst, även om jag inte skulle vilja ha stora bröst. utan bara lite större. Ska ju passa till kroppen! Återkommer med rapport om resultatet!




För stor enligt mig på en så smal kropp..

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-03-03 21:37:47

ja spännanade! O ja det där är för stort, det ska se prop. ut med resten av kroppen!

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-03-04 08:59:07

Ja, och jag kommer ju drömma om denna snubben länge.. ! Hehe.. Ja, gör det :) Blir roligt ikväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela