C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Ny vecka

Publicerad 2009-03-02 08:30:41 i Allmänt,

Då var det åter igen måndag och jag sitter just nu på jobbet. 2 mars har det hunnit bli, vilket betyder att vi har gått in i den första vårmånaden, vilket känns både bra och dåligt. Jag har inga problem med vintern så länge det är riktigt vinterväder vilket det har varit sista veckorna :) Men det är inte fel när allt/alla vaknar till liv igen efter att ha legat i ide hela vintern. Annars har jag inga planer för veckan. Fortfarande i behov av att uppdatera vårgarderoben!

Igår kväll såg jag och David "Anaconda" med David Hasselhoff och vilken B-film det var. Tror båda halvsov till den.. Jag vet att jag gjorde det ialf. Måste säga att jag och David är experter på att hitta de sämsta/konstigaste filmerna att se på söndagskvällar..

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-03-02 11:10:48

HAHAHAHA... Var det Anaconda tre eller? Den såg vi på vår filmkväll tidigare i vinter, jävlar vad jag skrattade.. den är helt sanslöst dålig!

Postat av: Putte

Publicerad 2009-03-02 17:08:19



Jo jag håller med att du o David är fan inte helt bra på o välja filmer.. :P

Postat av: camilla

Publicerad 2009-03-02 19:03:14

putte: haha nej jag vet men du får väl komma hem och styra upp våra söndagsfilmskvällar, du har ju helt svikit oss!! :P Men vi gör vårt bästa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela