C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

kass update, i know

Publicerad 2009-03-06 08:42:59 i Allmänt,

Vad hände inatt? När jag vaknade upp imorse hade jag så grymt ont i ryggen, aldrig känt så förut. Släpade mig upp på något sätt och landade framför spegeln och lyckades kleta på lite smink men håret, vad hände med det? Ser ut som en kvast eller något.. och jag som har både lunchträff och Afterwork inplanerat idag. Så med risigt hår och värkande rygg ska jag försöka ta mig genom denna "underbara" fredag. Första avstampet blir på Fontana Di trevi med söta Helena och Maria där vi ska luncha och bara töla massor, som vi alltid gör. Synd att en timme alltid känns så kort när vi ses för lunch. Sen frågade Annie mig igår om jag ville gå ut och ta ett glas vin eller två efter jobbet idag så vi får väl se var vi hamnar. Vore lite kul att ialf kolla läget på BMB när Rydell och Quick (eller hur det stavas??) är där. Beror på humör och om jag orkar trängas med folk. Det kommer i vilket fall som helst inte bli någon dunder fest ikväll utan soft. Vad har hänt? Har man blivit gammal? Vill inte bli bakis för då kastar man ju bort hela dagen efter. haha ja jag har nog blivit gammal.

Jag har aldrig varit en kalendermänniska men jag inser att jag måste nog gå emot mina principer för jag klarar inte att hålla allt i huvudet. Hmm kanske ett nytt tecken på åldern? Dags att inhandla en SNYGG kalender. För de ska den ialf vara om jag ska behöva släpa runt på den. Har även hunnit med att lova, och glömma bort, att jag ska till KIl denna helgen och kolla på när min lillkusin spelar hockeycup. Han frågade mig för en och en halv vecka sen så hey, inte så konstigt man inte minns allt. Så när jag blev påmind låtsades jag som att helt ingick i mina planer för denna helgen, Tur jag inte hade något annat för då hade jag fått ställe in det för jag vet hur besviken han blir om jag inte dyker upp. Ska passa på att kolla in min mosters nya hus när jag ändå är där.. OCh angående silikonbröst så har jag inte sett resultatet än, därför det inte har kommit någon rapport. Men jag har hört hon har väldigt ont..:S

Nu har jag knarkat två alvedon och det börjar släppa liiiite i ryggen.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-03-06 13:24:44

men du har inte glömt hovfjället väl? ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela