C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

helgens bravader

Publicerad 2009-03-08 22:59:38 i Allmänt,

Ännu en helg har nåt sitt slut och jag har varit inne i stan hos Hanna och Joanna och haft pizzamys. :) Malin var också med!

Annars i helgen blev det ju After work i fredags med Annie, himla trevlig kväll och vi körde pubrunda. Börja på Drott där vi drack lite cider och åt en underbart god räksmörgås! Smart som jag var hade jag lämnat min mobil på kontóret så det var bara att vända på klacken och knalla tillbaka och hämta den. Efter det blev det Rydell och Quick på BMB, kul med mycket folk. Några snygga killar döck allt upp :) När spelningen var slut drog vi vidare till Valfrids för ett glas vin och sen avslutade vi på koriander. Kul kväll :)

Lördag var jag hem till Malin, brösten såg bra ut men shit va ont hon har. Svårt att se resultatet när stygnen är kvar och hon har bandage på. Sjönk ner i soffan på eftermiddagen och såg andra kvartsfinalen som färjestad vann, dock ingen säker seger. men en seger. Senare på kvällen svidade jag om och åkte in till Joanna för en kort förfest med spel. Vi möte upp Malin innan vi gick in på BMB och hade en riktigt rolig kväll :D hände inget speciellt men hade som sagt riktigt skoj!

Imorgon kommer Susanna hem till Sverige. Ska bli så himla kul att ses :D och på onsdag blir det hockeyn för mig och Hanna, tror de kommer bli kul :)

Mamma ska opereras denna veckan i Örebro, hon åker in imorgon och kommer hem på onsdag. Hoppas verkligen allt går som det ska nu!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-03-09 16:50:15

Det kommer säkert gå jättebra med operationen :)

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-03-10 08:12:55

Hehehe... Jag ska ju återgälda det där också. Har inte riktigt funderat ut hur än bara, men det kommer!!! ;)

Postat av: Putte

Publicerad 2009-03-10 15:19:47

http://www.brooklyntigers.se/mambo/index.php



Måste bara tipsa dig om den där bilden.. grymt snygg!!

Postat av: camilla

Publicerad 2009-03-10 18:24:04

Putte: Haha jäklar var snygg, du lyckas allt hitta allt du :P

Postat av: Anna

Publicerad 2009-03-12 19:43:06

Ja de har varit lite dåligt men.. :/ tycker ifs inte att det är så mkt bättre här just nu.. hehe :P

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-03-13 11:50:42

Putte: Hahahaha, faaan vad skön bild!! :D :D

Postat av: Anna

Publicerad 2009-03-13 14:00:03

Ja det blir doktorn på måndag eventuellt :/ idag gick inte för jag har ingen bil o fredrik jobbar.. o själv åker jag inte! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela