C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

En lista

Publicerad 2009-06-05 09:04:55 i Allmänt,

Smeknamn : Lillan (av familjen)
Piercingar: Naveln
tatueringar: Nej, inte min kopp av te
Hårfärg: Slingat blont
Är du kär i någon: Nej kär skulle jag inte säga.
Önskar du att du bodde någon annanstans:  Absolut just nu!
Tänker du på självmord: Nej, verkligen inte.
Dricker du alkohol : Ja
Använder du droger: Nej
Röker du: Nej, helt onödigt om du frågar mig
Vilket shampoo använder du? Loreál absolut reapir
Vilken parfym använder du: Ralph Lauren och DKNY
Vad är du rädd för: Att bli gammal, och gnagare.
Gillar du att tvätta: Nej men det är väl rätt okej

Din första:

Operation: 
Aldrig haft någon
Första priset: Mjukisdjur
Första sporten du började med: Fotboll
Första husdjuret: Undulater
Första semestern: Mallorca
Första konserten: Var nog någon svängig show med dagis

Just nu:

Äter du: 
Inget
Dricker du: Thé
Ska du: Kolla in mina favorit bloggar
Lyssnar du på: Rix morgon Zoo
Väntar du på: Lunchen
Tittar du på: Dataskärmen
Har du på dig: Mörkblå jeans, rosa linne och grå tröja

Barn: Nej
Giftemål: Icke
Karriär: Planerar att få en framgångsrik sådan 


Har du någonsin:

Kysst en främling:
Ja
Tappat bort glasögon/linser: Nej har inga
Brutit ett ben: Nej
Rymt hemifrån: Ja, många gånger
Röntgats: Nej.
Gråtit när någon dött? Ja. mer än en gång

Tror du på:

Gud :
Nej, men jag tror på något
Mirakel: Vet inte
Spöken: Nej egentligen inte men jag är gryyymt mörkrädd så kanske tror jag lite på de.
Magi: Nej tror inte det,
Himlen: Nej, tyävrr inte
Tomten: Haha klart jag gör!
Änglar: Nej inte det heller

Senaste:

Film du hyrde:
 Allt flyter!
Film du köpte: Oj det var längesedan
Låten du lyssnade på: Någon låt med Bruce Springsteen som gick på radion
Låten du hade på hjärnan: Lady Gaga - Nothing Else I can say.
Låten du laddade ner:  Minns jag ej
Personen du ringde: Pappa
Tv program du tittade på: Grannfejden
Personen du tänkte på:  Mamma

För eller emot:

Långdistansförhållanden: 
Upp till var och en
Utnyttja någon: Emot
Självmord: Emot
Att använda droger: Emot
Köra onykter: Emot!!!!
Förhållanden: För

Favorit:

Mat:
Något med Kycling
Låt: Lyssnar på mycket blandat
Sak att göra: Kan inte välja en sak, resa kankse.
Dryck: Coca cola, all the time
Bil: Audi

Har du nånsin:

Ljugit för någon:
Ja, vem har inte?
Varit i slagsmål: Ja med bröderna när man var liten
Blivit arresterad: nej.

Antal:

Gånger du varit kär:
Pass
Gånger ditt hjärta brustit: Vet ej
Hjärtan brustit på grund av dig: Vet ej
Personer från grundskolan du har kontakt med: Anna och Anna

Senaste:

Personen du fick mail av:
Unionen
Personen du fick brev av: Det var längesedan
Personen du fick sms av: Putte
Saken du köpte: Lunch igår

Övrigt:

Vad har du gjort idag:
Har inte hunnit med så mycket än. Åkt till jobbet
Var det kul: Nja inte speciellt
Hur tidigt stiger du upp: Runt sju
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Inga planer än
Är du seriös: När jag vill vara det
Var har du ont: Ingenstans
Använder du hårspray: Ja, det händer
Kan du stå på händer: Jag har kunnat men var längesedan jag testade

Favorit:

Håkan Hellström eller The Ark: 
Håkan off course
Salt eller socker: Salt

Gillar du ketchup: Ja
Är du glad nu: Varken upp eller ner
Var du glad igår: Ja även den dagen hade sina stunder
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Japp min kära mamma
Kan du sjunga: Nej det skulle jag inte skryta med
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka: australien och USA.
Sparar till : Inget speciellt men en ny bil vore nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela