C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Studentens lyckliga dar..

Publicerad 2009-06-12 08:40:02 i Allmänt,

Igår var det studenttider i Karlstad och jag begav mig till Stora torget för att fira Malin som gick ur trean på tingvalla. Studenterna kom ut springande till sina nära och kära runt halv tre tiden och Malin var så fin så! :) Men gud vad man längtade tillbaka till sin egen student, lätt en av de roligaste dagarna i mitt liv! Så jag hoppas du tog vara på den igår nu Malin! ;) Sen var det dags för Malin och co att åka lastbilsflak så vi andra splittrades för att runt fem mötas upp hemma hos familjen Myrén. Där bjöds det på mat, tårta och paketöppning. Jag hoppas Malin hade en toppen dag som hon kommer minnas hela livet!

Här kommer lite bilder jag snott/lånat av Anna



Jag och Malin på torget!



Söta studenten!



Paketöppning


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela